Оголошується конкурс на визначення опорного навчального закладу!
Оголошується конкурс на визначення опорного навчального закладу, який проводитиметься відповідно до Умов проведення районного конкурсу на визначення опорних шкіл району, затверджених рішенням районної ради від 15.12.2017 року № 243 «Про умови проведення районного конкурсу на визначення опорних шкіл району» з 25 червня по 06 липня 2018 року у два етапи:
– I етап – підготовчий, з 25 червня по 03 липня 2018 року – подання заявок відповідними закладами загальної середньої освіти Благовіщенського району на участь у конкурсі до Благовіщенської районної ради;
– II етап – основний, з 04 по 06 липня 2018 року – визначення переможців конкурсу конкурсним комітетом із визначення опорного навчального закладу.
До участі у конкурсі запрошуються заклади загальної середньої освіти Благовіщенського району, які визначені відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010 року N 777 “Про затвердження Положення про освітній округ”.
Оргкомітет
Умови участі у Конкурсі
Для участі у Конкурсі заклади загальної середньої освіти надають до районної ради заявку щодо участі у конкурсі, ілюстративні матеріали (відео презентації), опис проекту опорної школи (до 20 аркушів) з інформацією за напрямами:
кількість учнів (вихованців) опорного закладу (без врахування філій);
кількість філій, або населених пунктів, звідки будуть підвозитися учні (не менше 3, співпраця з філіями);
кількість учнів, які тепер навчаються в інших школах та будуть підвозитися до опорної школи;
загальна кількість учнів, що будуть підвозитися до опорної школи;
якісний склад та досягнення педагогічного колективу;
прогнозовані профілі навчання,
поглиблене вивчення предметів;
науково-методичне забезпечення навчально-виховного процесу;
результативність роботи навчального закладу за такими критеріями:
результати учнівських олімпіад з навчальних предметів, конкурсу-захисту
наукових робіт МАУ, інших змагань та конкурсів;
матеріально-технічна база закладу: навчальні кабінети фізики, хімії, біології, географії, інформатики (вказати кількість комп’ютерів у кожному з них, доступ до швидкісного Інтернету, наявність локальної мережі) та інші, лабораторії; класи з комп’ютерним і мультимедійним обладнанням; спортивні об’єкти з відповідним обладнанням;актова зала; укомплектована бібліотека, їдальня (вказати кількість посадочних місць), обладнання харчоблоку, та ін.
план розвитку навчального закладу на 3 роки (3-5 сторінок з оцінкою можливих ризиків);
маршрути підвезення учнів та педагогічних працівників (з урахуванням відстані та приблизного часу в дорозі);
зручність та наявність автомобільних доріг з твердим покриттям для забезпечення безпечного підвезення учнів і педагогів до місця навчання, роботи та місця проживання;
план організації інклюзивного навчання в закладі (за потребою);
чіткий опис інвестиційних потреб опорної школи відповідно до переліку інвестиційних компонентів:
необхідність придбання автобусів для перевезення учнів і педпрацівників;
інвестиції в шкільну бібліотеку;
заходи з енергозбереження;
ремонт приміщень опорної школи (необхідно додати докладне пояснення відповідних потреб школи);
облаштування, необхідні для забезпечення інклюзивного навчання;
включення інших видів позашкільної діяльності.