Оголошується конкурс на визначення опорного навчального закладу!

 

Кіровоградській області - 75 років

УРЯДОВІ РЕСУРСИ:
Офіційний вебсайт Верховної Ради України
Офіційний портал органів виконавчої влади України

ОБЛАСТНІ РЕСУРСИ:
Кіровоградська обласна рада
Кіровоградська обласна державна адміністрація

РАЙОННІ РЕСУРСИ:
Ульяновська районна державна адміністрація

ПРОГРАМА «ЦЕНТРАЛЬНИЙ РЕГІОН – 2015»

Президенський кадровий резерв

Погода
Погода в Ульяновці

волог.:

тиск:

вітер:

Ульяновська районна рада
м.Ульяновка вул. Леніна 72
тел:2-29-66, тел/факс:2-22-60
e-mail: ulrayrada@mail.ru

Оголошується конкурс на визначення опорного навчального закладу, який проводитиметься відповідно до Умов проведення районного конкурсу на визначення опорних шкіл району, затверджених рішенням районної ради від 15.12.2017 року № 243 «Про умови проведення районного конкурсу на визначення опорних шкіл району» з 25 червня по 06 липня 2018 року у два етапи:
– I етап – підготовчий, з 25 червня по 03 липня 2018 року – подання заявок відповідними закладами загальної середньої освіти Благовіщенського району на участь у конкурсі до Благовіщенської районної ради;
– II етап – основний, з 04 по 06 липня 2018 року – визначення переможців конкурсу конкурсним комітетом із визначення опорного навчального закладу.
До участі у конкурсі запрошуються заклади загальної середньої освіти Благовіщенського району, які визначені відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010 року N 777 “Про затвердження Положення про освітній округ”.

Оргкомітет

 

                                                             Умови участі у Конкурсі

Для участі у Конкурсі заклади загальної середньої освіти надають до районної ради заявку щодо участі у конкурсі, ілюстративні матеріали (відео презентації), опис проекту опорної школи (до 20 аркушів) з інформацією за напрямами:

кількість учнів (вихованців) опорного закладу (без врахування філій);

кількість філій, або населених пунктів, звідки будуть підвозитися учні (не менше 3, співпраця з філіями);

кількість учнів, які тепер навчаються в інших школах та будуть підвозитися до опорної школи;

загальна кількість учнів, що будуть підвозитися до опорної школи;

якісний склад та досягнення педагогічного колективу;

прогнозовані профілі навчання,

поглиблене вивчення предметів;

науково-методичне забезпечення навчально-виховного процесу;

результативність роботи навчального закладу за такими критеріями:

результати учнівських олімпіад з навчальних предметів, конкурсу-захисту

наукових робіт МАУ, інших змагань та конкурсів;

матеріально-технічна база закладу: навчальні кабінети фізики, хімії, біології, географії, інформатики (вказати кількість комп’ютерів у кожному з них, доступ до швидкісного Інтернету, наявність локальної мережі) та інші, лабораторії; класи з комп’ютерним і мультимедійним обладнанням; спортивні об’єкти з відповідним обладнанням;актова зала; укомплектована бібліотека, їдальня (вказати кількість посадочних місць), обладнання харчоблоку, та ін.

план розвитку навчального закладу на 3 роки (3-5 сторінок з оцінкою можливих ризиків);

маршрути підвезення учнів та педагогічних працівників (з урахуванням відстані та приблизного часу в дорозі);

зручність та наявність автомобільних доріг з твердим покриттям для забезпечення безпечного підвезення учнів і педагогів до місця навчання, роботи та місця проживання;

план організації інклюзивного навчання в закладі (за потребою);

чіткий опис інвестиційних потреб опорної школи відповідно до переліку інвестиційних компонентів:

необхідність придбання автобусів для перевезення учнів і педпрацівників;

інвестиції в шкільну бібліотеку;

заходи з енергозбереження;

ремонт приміщень опорної школи (необхідно додати докладне пояснення відповідних потреб школи);

облаштування, необхідні для забезпечення інклюзивного навчання;

включення інших видів позашкільної діяльності.